Stowarzyszenie Dyrektorów i Prezesów Zakładów Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej zostało powołane do życia w dniu 20.01.2005 r. w Zielonej Górze. Powstaniu STOWARZYSZENIA
przyświecała idea możliwości analizowania problematyki związanej z gospodarką
mieszkaniową i komunalną w świetle obowiązującego prawa dotyczącego specyficznego
właściciela zasobów mieszkaniowych, jakim jest gmina. Dotychczas większość
szkoleń, seminariów, sympozjów oraz opracowań poświęcona była umiejętnościom
zarządzania nieruchomościami przez zarządców prywatnych. Narastająca wciąż
liczba problemów związanych z gminnym zasobem mieszkaniowym zrodziła w nas
pomysł powołania STOWARZYSZENIA.
Stowarzyszenie skupia w swoich szeregach
dyrektorów i prezesów zakładów, których przedmiotem działania jest gospodarka
mieszkaniowa i komunalna oraz zarządzanie nieruchomościami.
Celem STOWARZYSZENIA jest działanie na rzecz
przepływu informacji o funkcjonowaniu zakładów branży mieszkaniowej i komunalnej,
informacji naukowo-technicznej i ofertowej, promocji w zakresie wzorcowych
rozwiązań organizacyjnych, technicznych, technologicznych i finansowo-księgowych,
podnoszenie kwalifikacji zawodowych członków STOWARZYSZENIA a ponadto stworzenia
branżowej doradczo-opiniodawczej reprezentacji wobec władz administracyjnych,
samorządowych oraz innych organizacji.
Stowarzyszenie Dyrektorów i Prezesów Zakładów Gospodarki
Mieszkaniowej i Komunalnej cykliczne organizuje spotkania informacyjno-szkoleniowe,
sesje wyjazdowe na obiekty gospodarki mieszkaniowej i komunalnej dla dyrektorów,
prezesów, ich zastępców i głównych księgowych oraz innych osób zainteresowanych
tą tematyką.
Poprzez swoją działalność ułatwiamy członkom STOWARZYSZENIA dostęp do obowiązującego
prawa, fachowej literatury i innych źródeł informacji. Mamy zamiar opiniować
i inicjować uregulowania prawne w zakresie nieruchomości.
Deklaracje
członkowskie